piątek, 12 kwietnia 2019

Wywiad z instagramerką: Wiktoria W.


Wywiad z instagramerką: WIKTORIA W. z instagrama WIKA_CZYTA

Wikę nie znam zbyt dobrze, bo poznałam ją dość niedawno. Ale mogłam zauważyć, że kocha mówić o książkach, i mimo młodego wieku, stara się przekonywać swoich rówieśników, by tak jak ona pokochali książki. Poznajcie, młodą bookstagramerkę!

  A co sama Wiktoria, mówi o sobie:
Hej wszystkim! Nazywam się Wiktoria i mam 14 lat, czyli chodzę do 7 klasy. W szkole najbardziej lubię lekcje WF-u, i przerwy :) Natomiast nie przepadam za geografią i chemią. Zdarza mi się również, czytać książki na nudnych (według mnie) lekcjach. Moją pasją (poza książkami, oczywiście) jest taniec. Czasami też rysuję, chociaż nie mam dużego talentu, i w przyszłości na pewno nie zostanę drugim Picasso. Moją ogromną słabością są słodycze, a gdybym mogła to całymi dniami czytałabym książki lub oglądała seriale, niestety do wakacji zostało jeszcze trochę czasu.
  Od jak dawna prowadzisz instagrama? I jaki impuls sprawił, że postanowiłaś rozpocząć swoją przygodę z Instagramem?
Instagrama prowadzę od bardzo niedawna, założyłam konto 3 marca tego roku, czyli dokładnie miesiąc i 6 dni temu :D Musze przyznać, że od bardzo dawna zastanawiałam się nad założeniem konta i wreszcie zdecydowałam się na to, dzięki maratonowi czytelniczek u Mai K. i nie żałują tej decyzji, ponieważ bookstagram to przemiła rodzinka.

  Skąd wziął się pomysł na taki temat instagrama, który prowadzisz? 
Tematem głównym mojego instagrama są książki. Wzięło się to z tego, że uwielbiam czytać i chciałam dzielić się moimi odczuciami do przeczytanych książek, oraz co w nich uwielbiam lub nienawidzę.

  Zastanawiałaś się kiedyś, by zmienić jego tematykę?
Na razie, nie chciałabym zmieniać jego tematyki, i myślę że w przyszłości się to nie zmieni, a jeśli nastąpią jakieś zmiany, to nie będą one radykalne.

  Kto lub co, inspiruje cię na co dzień, w jego świecie?
Na bookstagramie inspiruje mnie masa osób. naprawdę każdy ma super pomysły, i każdy jest miły i przyjacielski. Uwielbiam oglądać ich zdjęcia i storys, oraz rozmawiać z nimi o książkach i nie tylko.
  Zdarzają się dni, kiedy brak Ci weny lub chęci na pisanie, na Instagramie? Jak sobie z tym radzisz?
Oczywiście mam negatywne dni, w których brakuje mi weny i chęci do pisania. Zazwyczaj staram się przeczekać ten czas, bo na bookstagramie staram się przekazywać tylko pozytywną energię, poza tym na takie chwile pomagają mi różne słodycze lub książki :)

  Zmieniłabyś w najbliższej przyszłości, coś w swoim Instagramie?
Na moim instagramie zmieniałabym zdjęcia, ponieważ na razie dopiero się uczę, i nie są one zbyt profesjonalne. Ale przy ich robieniu staram się, i dążę do tego by były coraz lepsze.

  Jak radzisz sobie z negatywną krytyką?
Mojego bookstagrama prowadzę od niedawna, dlatego na razie nie spotkałam się z krytyką. Zakładając na nim konto liczyłabym się z tym, że mogą pojawić się jakieś negatywne komentarze, ale na razie to nie nastąpiło i mam nadzieję, że nie nastąpi.
   Ostatnie pytanie: Co byś radziła początkującym Instagramerą?
 Z tego powodu, że sama jestem początkującą bookstagramerką i sama się dopiero uczę, to innym początkującym mogę tylko poradzić, by nie bali się zakładać konta, bo bookstagram to super społeczność, którą tworzą wspaniali ludzie, i z pewnością będą się świetnie bawić, i przyniesie im to wiele radości.
Ojej to dopiero było emocjonujące! Ja nie dowierzam, że masz dopiero 14 lat, bo czułam, że na te pytania odpowiada już osoba, która od dawna jest już pełnoletnia. Dziękuję Ci Wiktorio, za ten piękny wywiad, i życzę Ci byś zawsze cieszyła się ze swojego Bookstagrama!


Imię/Przydomek blogera: Wiktoria/Wika_czyta
Ulubiona książka/muzyka: Moją ulubioną książką jednotomową jest "Ponad wszystko" Nicoli Yoon, natomiast jeśli chodzi o moją ulubioną serię, to jest ich naprawdę dużo. oto niektóre z nich:  "Szklany Tron", "Dary Anioła", "Wybrani", oraz "Percy Jackson".
Wakacje marzeń: To takie spędzone z przyjaciółmi. Uwielbiam jeździć z nimi na obozy, i spędzać z nimi czas.
Kawa, czy herbata? Czasami piję kawę, ale zdecydowanie bardziej lubię pić herbatę.
Umiejętności, które chciałabyś rozwinąć, to... taniec.
Za co się najbardziej lubisz/nienawidzisz? Najbardziej lubię w sobie to, że jestem taka jaka jestem i nie przejmuję się tym, co ktoś o mnie mówi./ Ale nienawidzę w sobie za to tego, że jestem impulsywna, a czasem strasznie leniwa i jedyne co bym robiła, to spała lub czytała.
Opisz siebie w 5 słowach: Szalona, nieprzewidywalna, trochę leniwa, kreatywna oraz przyjacielska.
.........................................................
Wiktorię znajdziecie tutaj: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz