poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Wywiad z blogerką: Kasia Wieczorek


Wywiad z instagramerką: KASIA WIECZOREK z instagrama KEIRA.BOOKS

Kasia z pewnością, wie co to znaczy dążyć i pracować nad swoją pasją. Założyła nowe konto pod nazwą @keira.books, dawniej mogliście ją znać jako @vendiebooks. Postanowiła ruszyć od nowa, z jeszcze większą mocą i pomysłami, które możecie zauważyć na jej profilu. Zapraszam na wywiad z Kasią! 

  A co sama Kasia, mówi o sobie:
Cześć, mam na imię Kasia i mam 16 lat, chodze do liceum do pierwszej klasy Jestem na profilu humanistycznym. Możecie mnie znać z Instagrama, gdzie możecie znać mnie pod nazwą keira.books, lub wcześniej vendiebooks, ale to drugie konto usunęłam i zaczęłam od niedawna, od nowa. Uwielbiam czytać książki, kolorować kolorowanki zwłaszcza te z uniwersum książkowego. Lubię też rysować, robić zdjęcia i słuchać muzyki. Na co dzień głównie się uczę jak wspomniałam, ale w wolnym czasie czytam albo siedzę na telefonie😂😂 Jeżeli chodzi o czytanie, to zaczęłam się nim w ogóle interesować jakieś dwa lata temu, bo wcześniej do książek czułam odrazę, ale teraz nie wyobrażam sobie bez nich mojego życia. Zaczęło się to tak naprawdę od Harrego Pottera, mojej pierwszej serii książek na moich półkach, i później się rozrosło. Mam ich teraz ponad sto. Poza tym kocham zwierzęta, mam dwa psy: Pekińczyka Pusię i Azę. Mogę jeszcze zdradzić, że piszę własną książkę i może kiedyś w przyszłości coś z tego wyjdzie.
   Od jak dawna prowadzisz instagrama? I jaki impuls sprawił, że postanowiłaś rozpocząć swoją przygodę z Instagramem?
Instagrama zaczęłam prowadzić, wcześniej jak wspomniałam jako vendiebooks, a od Lutego tego roku, zaczęłam od nowa jako keira.books. A impuls do jego założenia, była chyba miłość do książek. Pewnego dnia stwierdziłam: "Może założę sobie Instagrama i zobaczymy co będzie". Chwilę po tym zaczął on się rozkręcać, i osiągać coraz więcej obserwujących, i było ich ponad 400. Po roku prowadzenia konta vendiebooks, chciałam zacząć od nowa i założyłam ten obecny. I powiem wam, że było warto i nie żałuję tej decyzji.

  Skąd wziął się pomysł na taki temat instagrama, który prowadzisz?
Pomysłu jako takiego nie było. Po prostu szłam na żywioł i tak jakoś wyszło.

  Zastanawiałaś się kiedyś, by zmienić jego tematykę?
Nie, nie zastanawiała, się. Dobrze mi z tym jaki jest teraz i nie chciałabym nic zmieniać.

  Kto lub co, inspiruję Cię na co dzień, w jego świecie?
Odkryłam ostatnio, że Instagram jest moim miejscem i zakładając go, nigdy nie myślałam, że poznam tak wiele wspaniałych osób, które będą mnie wspierać w tym co robię. A jeżeli chodzi o inspirację, to inspirują mnie tak naprawdę różne profile na Instagramie, jest ich bardzo dużo, więc nie sposób wymieniać ich wszystkich, dlatego wybiorę kilka: @wiktoria_reads, @ksiazki_moim_swiatem, @ksiazki_to_powietrze, @my_fictional_books, @niekryta.recenzja, @czytkik, @jestemmaja.k, @catvloguje, @lapchwile_
  Zdarzają się dni, kiedy brak Ci weny lub chęci na pisanie, na Instagramie? Jak sobie z tym radzisz?
Oczywiście, że są takie dni, ale na to nic nie poradzę. W życiu każdego człowieka bywają dni lepsze i gorsze, ale ja zawsze w te gorsze dni wkładam słuchawki do uszu, włączam muzykę najgłośniej jak mogę i wsłuchuję się w tekst piosenki.

   Zmieniałbyś w najbliższej przyszłości, coś w swoim Instagramie?
Nie nic bym nie zmieniła.

   Jak radzisz sobie z negatywną krytyką?
Staram śmiać się z tej krytyki, bo ludzie są różni i nie każdemu podoba się to co robię, mówię, jak się zachowuję. Staram się też nie brać do siebie tej krytyki.

  Ostatnie pytanie: Co byś radziła początkującym Instagramerą? 
Bądźcie sobą, róbcie to co kochacie i dzielcie się pasją z innymi, bo to powinno sprawiać wam radość i z tego powinniście być dumni. Nie przejmujcie się krytyką, bo jeżeli jesteście z czegoś dumni, to róbcie to dalej i dążcie do celu.

   Dodatkowe pytanie: Widać, że kochasz serię Harrego Pottera! A którego z nich najbardziej lubisz/nienawidzisz? I dlaczego?
Jeżeli chodzi o HP to kocham go całym sercem, bo to od tej serii zaczęła się moja przygoda z książkami i czytaniem. Mam wiele ulubionych bohaterów, ale jednak moim ukochanym jest Harry, ponieważ jest takim bohaterem z którym się utożsamiam, i kibicowałam mu od samego początku i chciałam żeby w końcu spotkało go to na co zasługuje. Harry zawsze będzie w moim serduszku, bo jest naprawdę ważny w moim życiu. A poza tym jest jednym z moich mężów książkowych, więc no...😂😂  A jeśli chodzi o bohatera którego nienawidzę, to nie mam jako takiego, ale jak już mam wybrać to będą to na pewno śmierciożercy. Bo nienawidzę ich za to zło, które uczynili na świecie, i za wszystkie krzywdy jakich się dopuścili.
 Z pewnością taka odpowiedź fanom HP się spodoba, bo kto nie lubi Harrego? Dziękuję Ci Kasiu za cudowny Wywiad!
Imię/Przydomek Instagramowy: Kasia/keira.books
Ulubiona książka/muzyka: Trylogia czasu/Linkin Park - One more light
Wakacje marzeń: Jakaś wycieczka za granicę, może Stany.
Kawa, czy herbata? Herbata.
Umiejętności, które chciałabyś rozwinąć, to... robienie zdjęć, szybkie czytanie.
Imię/ciekawostka o pupilu/ach: Pusia, Aza/ ta druga ma imię na cześć jednej z moich ulubionych bohaterek książkowych, czyli Azy Holmes z powieści Johna Greena, "Żółwie, aż do końca".
Za co się najbardziej lubisz/nienawidzisz? Lubię chyba przywiązanie do bohaterów książkowych i traktowanie ich jak przyjaciół/Nienawidzę w sobie tego uczucia, że martwię się o wszystko nawet o bzdury, i martwię się czy wszystko zrobiłam dobrze i czy mogłam zrobić coś lepiej, albo gorzej.
Opisz siebie w 5 słowach: Miła, kochana, skromna, artystka, pesymistka.
...............................................
Kasię znajdziecie tutaj: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz