czwartek, 11 kwietnia 2019

Wywiad z instagramerką: Karolina Gliniecka


Wywiad z instagramerką: KAROLINA GLINIECKA z instagrama CZEKOLADOWYS

Karolinę, to znam od samego jej początku. Widziałam jej pierwsze kroki, czasami zdarzało mi się w jej czymś doradzać, ale widziałam w niej ten power, który bez dwóch zdań miał w końcu zaowocować. I rozwinęła się w zastraszającym tempie, i zaczęła tworzyć cudowne zdjęcia. Najbardziej czego żałowałam - a raczej obie żałowałyśmy - to, że dzieli nas od spotkania, praktycznie druga strona Polski. Ale co się będę tu dłużej rozpisywać, sami ją poznajcie!

  A co sama Karolina, mówi o sobie:  

Mam na imię Karolina, mam 22 lata i studiuję zaocznie Fizjoterapie. Jestem osobą, która lubi czytać różnego rodzaju książki w wolnym czasie. Moim drugim hobby jest szkicowanie i robienie bransoletek. Jestem niestety jedynaczką, choć każdy mi mówi: "Ciesz się dziewczyno, rodzeństwo to zło". Nie wiem czemu ludzie tak mówią, według mnie powinni się cieszyć, że mają rodzeństwo bo to super sprawa mieć wsparcie w starszym lub młodszym rodzeństwie.
  Od jak dawna prowadzisz instagrama? I jaki impuls sprawił, że postanowiłaś rozpocząć swoją przygodę z Instagramem?
Konto postanowiłam założyć z ostatnim dniem wakacji, czyli 31 sierpnia 2018 roku. Mój impuls był taki - muszę zacząć robić coś nowego co będzie pożyteczne dla mnie, jak również dla innych osób. Do założenia konta skłonili mnie znajomi, jak również moja rodzina, którzy dają mi wielkie wsparcie w tym co robię.

   Skąd wziął się pomysł na taki temat instagrama, który prowadzisz?
Mój pomysł z założeniem bookstagrama, był spontaniczny. W pewnej chwili dostałam przebłydku w mojej głowie, zapaliła się lampka: "Dziewczyno czytasz tyle książek, zrób coś z tym pożytecznego". I od tej chwili założyłam swoje konto.


   Zastanawiałaś się kiedyś, by zmienić jego tematykę?
Tematyki mojego konta nigdy bym nie zmieniła, gdyż książki to moje życie.

   Kto lub co, inspiruję Cię na co dzień, w jego świecie?
Na profilu dużo mam inspiracji, ale największymi są : między_stronami_, books_absorber, marta_książkowa_kraina, kasia_recenzuje, ladymargotpl, witchmargo.czyta (O jak miło💖) oraz nasze polskie autorki  Magda Suchar, Sylwia Bachleda oraz Samanta Louis

  Zdarzają się dni, kiedy brak Ci weny lub chęci na pisanie, na Instagramie? Jak sobie z tym radzisz?
Czy dopada mnie brak weny? Oczywiście, chyba każdego w jakimś stopniu to dopada. Jak siebie z tym radzę? Cóż staram się na chwilę odizolować od wszystkiego, i dać sobie czas na przemyślenia oraz zmiany. Na pewno nie róbmy nic na siłę. Konto posiadamy dla rozwoju swojej pasji, i nikt do niczego nie może nasz zmusić w chwili braku weny.

   Zmieniłabyś w najbliższej przyszłości, coś w swoim Instagramie?
Staram się dążyć do perfekcji robienia klimatycznych zdjęć, które będą podobać się innym.

   Jak radzisz sobie z negatywną krytyką?
Jeśli chodzi o krytykę, to nie mam z tym najmniejszego problemu. Krytyka w dużym stopniu przydaje się nam, aby dojść do perfekcji i poprawiania swoich błędów. Jeżeli chodzi o hejt, kiedyś bardzo brałam to do siebie, teraz dzięki pewnym kochanym osóbką totalnie go lekceważę.

   Ostatnie pytanie: Co byś radziła początkującym Instagramerą?
Kochani do dzieła! Jeżeli waszą pasją jest czytanie książek i lubicie pisać recenzje, otwórzcie się i śmiało zakładajcie blogi czy bookstagramy. Spotkacie tutaj zarówno cudownych ludzi oraz rozwinięcie swoje pasje.

   Dodatkowe pytanie: Gdybyś mogła na jeden dzień wcielić się w swojego ulubionego bohatera/kę, to kto by to był, i dlaczego akurat ten/a?
Chciałabym się wcielić w główną bohaterkę Scarlett, która ma problemy typowej nastolatki do czasu, aż poznaje pół człowieka, pół demona. Historia piękna, a zarazem mroczna. Kto by takiej nie chciał? Bo czego nie robi się dla miłości.
 Kochana Karolino, dziękuję Ci serdecznie za ten Wywiad! Miło było go przeprowadzić, i lepiej Cię poznać! I radzę wam wszystkim, mieć takie podejście do hejtu, jaki ma Karolina. Nie ma co na to tracić czasu, i chęci. Jeszcze raz, dziękuję!

Imię/Przydomek Blogowy: Karolina Gliniecka/czekoladowystworek
Ulubiona książka/muzyka:
Moja ulubiona książka, którą przeczytałam z 50 razy, to "Scarlett"
Wakacje marzeń: To książka w ręku na plaży słonecznej Grecji

Kawa, czy herbata? Herbata.
Umiejętności, które chciałabyś rozwinąć, to...  Szkicowanie.

Imię/ciekawostka o pupilu/ach: Niestety, nie mam już pupila.
Za co się najbardziej lubisz/nienawidzisz?
Lubię się za swoje poczucie humoru, i za to że umiem się śmiać z byle błahej rzeczy/Moją wadą jest niestety to, że jestem dość impulsywną osobą, i bardzo szybko się denerwuję.
Opisz siebie w 5 słowach:
Szalona, zabawna, pomocna, przyjacielska i gadatliwa.
..............................................


Karolinę znajdziecie tutaj:

3 komentarze:

  1. Świetny wywiad. Jestem tu pierwszy raz właśnie dzięki Karolinie i coś czuję, że zostanę na dłużej. Dziękuję za zdradzenie trochę faktów z jej życia :) zaoraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, kiedy czytam tak cudowne komentarze! Dziękuje Ci, że tak uważasz, i cieszę się, że dzięki temu wywiadowi, mogłaś ją lepiej poznać :)

      Usuń
  2. Karolcia jesteś wspaniała! Dziękuję, że o mnie wspomniałaś, to przemiłe! ❤️

    OdpowiedzUsuń