środa, 10 kwietnia 2019

Wywiad z instagramerką: Monika Waliszewska


Wywiad z instagramerką: MONIKA WALISZEWSKA z instagrama MONREADS_BOOKS

Monika to młoda osóbka, która optymistycznie podchodzi do życia. Choć jest młodą osobą, to ma wielkie marzenia! Spodoba się Wam na pewno to, że uwielbia seriale, ja ją za to uwielbiam! A przede wszystkim za to, że jak sami widzicie, wybrała zapewne to zdjęcie jako główny swój avatar, nie bez przyczyny, gdyż to pokazuje jak radosną i ciepłą jest osóbką! Ale zapraszam Was, do lepszego jej zapoznania!

  A co sama Monika, mówi o sobie:  

Mam na imię Monika. Rocznikowo mam 16 lat. Największą moją pasją są książki. Uwielbiam je czytać i przenosić się do ich świata. Zatracam się w nich kiedy tylko mogę. Inną rzeczą, którą kocham jest oglądanie seriali takich jak: "Gra o tron", "Dom z papieru" czy "Stranger Things", które zresztą gorąco polecam każdemu. Jak większość ludzi kocham podróże, zarówno te małe jak i duże. W swoim życiu miałam okazję wyjechać już dwa razy za granicę -  do Czech i na Węgry. Na co dzień chodzę do szkoły, a dokładniej do ostatniej klasy gimnazjum, cieszę się życiem i robię to co kocham z najważniejszymi dla mnie osobami - całą moją rodziną i najlepszą przyjaciółką. Jestem raczej osobą szczęśliwą, starającą się czerpać z życia jak najwięcej się da. Staram się być optymistką i mam nadzieję, że mi to wychodzi. 


  Od jak dawna prowadzisz instagrama? I jaki impuls sprawił, że postanowiłaś rozpocząć swoją przygodę z bookstagramem?
Swojego bookstagrama założyłam stosunkowo niedawno, a dokładniej 22 stycznia bieżącego roku. Myślałam nad tym od dłuższego czasu, i kiedy w końcu się przemogłam stwierdziłam, że to najlepsze co mogłam zrobić, by móc dzielić się moją pasją z innymi. Właśnie w tym celu go stworzyłam i cieszę się z każdej osoby, która jest ze mną, bo też kocha książki.

   Skąd wziął się pomysł na taki temat instagrama, który prowadzisz?
Pomysł wziął się stąd, że coraz częściej zauważałam na Instagramie profile książkowe oraz sama takie obserwowałam, oraz oczywiście ze względu na moją pasję.

   Zastanawiałaś się kiedyś, by zmienić jego tematykę?
Nigdy o tym nie myślałam. Na razie nie mam zamiaru tego zmieniać.

   Kto lub co, inspiruję Cię na co dzień, w jego świecie?
Wszystkie wspaniałe osoby, które również prowadzą bookstagramy oraz ludzie, których poznałam właśnie dzięki niemu.

  Zdarzają się dni, kiedy brak Ci weny lub chęci na pisanie, na Instagramie? Jak sobie z tym radzisz?
Oczywiście. Jak każdy inny miewam takie dni. Staram się wtedy czymś lub kimś zainspirować, albo odczekać aż wena do mnie wróci.

   Zmieniłabyś w najbliższej przyszłości, coś w swoim Instagramie?
Chciałabym zmienić styl moich zdjęć. Wypróbować coś nowego, odkryć idealnie pasujący design do mojej osobowości. Mam nadzieję, również poznać ciekawe osoby z bookstagrama i dzielić się dalej z nimi moim hobby.

   Jak radzisz sobie z negatywną krytyką?
Na szczęście jeszcze się z nią nie spotkałam. Gdyby zaszła taka sytuacja starałabym się tym nie przejmować, i robić dalej to co kocham.  

   Ostatnie pytanie: Co byś radziła początkującym Instagramerą?
Na pewno, by nie bali się zrobić pierwszego kroku w tę stronę. Nie ma się czego obawiać, a można wiele zyskać. Róbcie to co jest dla was ważne, a spełnicie swoje marzenia. 


   Dodatkowe pytanie: Jak Bookstagram wpłynął na rozwój twojej pasji? Coś się zmieniło, odkąd go prowadzisz?
Bookstagram nie wprowadził we mnie za dużo zmian. Staram się jedynie bardziej skupiać na całej treści przy czytaniu książki, niż ją tylko pochłaniać. Coraz bardziej cieszy mnie też fakt, że po przeczytaniu książki, będę mogła ją polecić lub odradzać innym osobom.
Ach Moniko, co to była za przyjemność móc przeprowadzić z Tobą wywiad! Jak się czyta, co tak młoda osoba myśli, od razu daje to kopa nam starszym czytelnikom do działania! Wierzę, że twoje cudowne marzenia się spełnią. Życzę Ci tego, z całego serducha!

Imię/Przydomek Blogowy: Monika Waliszewska/Monreads_books
Ulubiona książka/muzyka:
Seria "Dary anioła" Cassandry Clare i "Promyczek" Kim Holden/A ostatnio zakochałam się w zespole Imagine Dragons
Wakacje marzeń:
Hiszpania i Malediwy
Kawa, czy herbata? Herbata
Umiejętności, które chciałabyś rozwinąć, to...  szybsze czytanie, malowanie oraz malowanie                                                                                                                  Imię/ciekawostka o pupilu/ach:
Misiu, tak nazwałam go gdy byłam mała, i kochałam pluszaki.
Za co się najbardziej lubisz/nienawidzisz?
Lubię się za to, że nie boję się być inna w swoim otoczeniu, dzieląc się z innymi pasją do książek/A nienawidzę za to, że mam słabą siłę woli.
Opisz siebie w 5 słowach:
spokojna, radosna, miła, nieśmiała, niska
..............................................


Monikę znajdziecie tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz