wtorek, 9 kwietnia 2019

Wywiad z instagramerką: Paulina Wiśniewska


Wywiad z instagramerką: PAULINA WIŚNIEWSKA z instagrama BIBLIOTECZKA PAULI

Paulina dała mi się poznać od samego początku, jako ciepła i niesamowita dziewczyna! Bez dwóch zdań mogę powiedzieć, że jest zakręcona na punkcie książek -  jak ja. Choć sama mi o tym nie powiedziała, to uważam, że jest marzycielką, oraz ma bardzo delikatne usposobienie. Ale dowiedzcie się więcej sami!

  A co sama Paulina, mówi o sobie:  

Mam na imię Paulina, mam 21 lat i studiuję na co dzień w Poznaniu na Uniwersytecie
Przyrodniczym, kierunek technologia żywności i żywienie człowieka. Lubię czytać, i to nawet
bardzo, poza tym nie mam żadnej pasji ani hobby. Jestem jedynaczką, mieszkam ze swoim
chłopakiem. W domu rodzinnym mam dwa koty, psa i bardzo kocham zwierzęta.
  Od jak dawna prowadzisz instagrama? I jaki impuls sprawił, że postanowiłaś rozpocząć swoją przygodę z bookstagramem?
Konto założyłam w grudniu, a impulsem było to żeby spróbować. Namówił mnie do tego chłopak, ale od dawna o tym myślałam poza tym czytam od dawna. Książki były w moim życiu obecne od dzieciństwa, i zawsze lubiłam czytać więc pomyślałam, że mogłabym dzielić się tym z innymi ludźmi i nie żałuję tej decyzji, bo dzięki temu poznałam fajne osoby i znalazłam można, by powiedzieć swoją pasję.

   Skąd wziął się pomysł na taki temat instagrama, który prowadzisz?
Pomysł krążył w mojej głowie w sumie od wakacji, ale pomyślałam, że to nie dla mnie, że nie będę miała pomysłów na zdjęcia. W grudniu chłopak mnie do tego przekonał i tak o to założyłam bookstagrama, na którym dzielę się opinią na temat przeczytanych książek z innymi.

   Zastanawiałaś się kiedyś, by zmienić jego tematykę?
Najlepiej czuję się w temacie książek, ponieważ lubię czytać i czytam od dawna.

   Kto lub co, inspiruję Cię na co dzień, w jego świecie?
Moją inspiracją z Instagrama właściwie od dawna jest Gosia z Lady Margot, ale od założenia bookstagrama poznałam inne inspirujące profile między innymi: Natalia z @prostymislowami Agnieszka z Magical Reading Karolina z come.book i wiele innych. 

  Zdarzają się dni, kiedy brak Ci weny lub chęci na pisanie, na Instagramie? Jak sobie z tym radzisz?
Miewam takie chwile, że brakuje mi pomysłów na zdjęcie bardziej niż na pisanie, ale wtedy odkładam to i myślę nad różnymi koncepcjami, aż przyjdzie mi do głowy ta właściwa.

   Zmieniłabyś w najbliższej przyszłości, coś w swoim Instagramie?
Na razie się nad tym nie zastanawiałam, ale kiedyś może zmienię styl robienia zdjęć.
 
   Jak radzisz sobie z negatywną krytyką?
Odpukać, jeszcze nie spotkałam się z negatywną krytyką ale jeżeli miałabym styczność to zależałoby to od rodzaju krytyki. Bo jeśli byłaby to konstruktywna krytyka, na przykład: Zmień to bo jest za ciemne tło, albo inne ustawienie, inne dodatki zdjęć to okej. Ale jeżeli byłby to zwyczajny hejt z ludzkiej złośliwości, to puściła bym to mimo uszu. 
   Ostatnie pytanie: Co byś radziła początkującym Instagramerą?
Róbcie to, co kochacie nie poddawajcie się jeśli na początku nie idzie wam tak jak byście chcieli i pokazujcie swoją pasję jak najlepiej potraficie tak żeby płynęło to prosto z waszego serca. 

   Dodatkowe pytanie: Gdybyś mogła spędzić dzień ze swoim ulubionym autorem, to kto by to był, i dlaczego właśnie on/ona?
Byłaby to J.K Rowling, ponieważ stworzyła świat, z którym jestem związana od dzieciństwa. Harry Potter i magia to to, co nieustannie mnie zachwyca, ale też skłania do refleksji na temat przyjaźni i życiowych wartości. Dzięki J.K Rowling miałam okazję poznać świat magii i czarodziejów i wsiąknąć w niego bezpowrotnie. Wiele razy myślałam o tym, jakby to było gdyby Hogwart istniał na prawdę. To było by spełnienie moich marzeń.
 Dziękuję Pauli, za tak cudowny wywiad! Jak sama powiedziała: "Róbcie to, co kochacie", bo najważniejsze to spełniać swoje marzenia, i do nich dążyć.

Imię/Przydomek Blogowy: Paulina Wiśniewska/biblioteczka_pauli
Ulubiona książka/muzyka:
Ciężko mi wybrać jedną ulubioną książkę, ale mogę tutaj określić się do gatunków: literatura obyczajowa polskich autorek oraz Jojo Moyes, kryminały,thrillery i czasami fantastyka./Muzyka to to co wpadnie mi w ucho. Nie mam konkretnego gatunku, ale nie lubię hip-hopu, disco polo, ani rapu.
Wakacje marzeń:
Hiszpania, Londyn albo Tajlandia, oczywiście z moim ukochanym.
Kawa, czy herbata? Kawa, zdecydowanie.
Umiejętności, które chciałabyś rozwinąć, to...  Pisanie książek i śpiewanie. Imię/ciekawostka o pupilu/ach:
Dwa koty w domu rodzinnym: Ragi i Kitka, oraz pies, owczarek niemiecki: Misiek. W Poznaniu, nie mam niestety zwierzaka. 
Za co się najbardziej lubisz/nienawidzisz?
Lubię siebie za to, że mam optymistyczne podejście do życia i potrafię się cieszyć z małych rzeczy/A cechą której w sobie nie lubię, to jest lenistwo, które czasami ciężko mi pokonać.
Opisz siebie w 5 słowach:
Kreatywna, pozytywnie nastawiona, cenię sobie wartości rodzinne oraz miłość, nie jestem obojętna na krzywdę innych ludzi oraz zwierząt.
..............................................

Paulinę znajdziecie tutaj:

2 komentarze:

  1. Gratuluje pomysłu na wywiad, świetna akcja. Pauline obserwuje na Instagaramie ale dziś sporo się o niej dowiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo :) Bardzo mnie to cieszy, że tak uważasz :) Robię to, by inni zauważyli i lepiej poznali innych ludzi, bo tacy ludzie też wiele z siebie oddają - swoją pasję. Super, że lepiej mogłaś ją poznać :D

    OdpowiedzUsuń