środa, 27 marca 2019

Sponsor 1 - K.N. Haner

Za egzemplarz do recenzji dziękuje Wydawnictwo Editio Red


Sponsor 1
Autor: K.N. Haner
Seria: Sponsor - Tom 1
Ilość stron: 512
Wydawnictwo: Editio Red
Moja opinia: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐/10

   Możecie mi nie wierzyć, ale tak - to jest pierwsza książka jaką przeczytałam K.N. Haner. Przyznaje się bez bicia! Zmarnowałam tyle dobrych historii, jakie wyszły z pod pióra tej autorki, ale na pewno to nadrobię. "Sponsor", to opowieść, która poruszyła moją duszę i serce. 

   Dwa różne spostrzeżenia, życia i uczucia. Kalina, i Nathan to dwójka ludzi, których dzieli praktycznie wszystko: status społeczny, wiek, i postrzeganie świata. Dla Nathana, nie ma rzeczy niemożliwych do zdobycia, a dla Kaliny liczy się najmniejsza rzecz. Wydawałoby się, że tych dwoje nie powinno się spotkać, ale los ich połączył, za sprawą wypadku na rowerze. Przed Kaliną i Nathanem, rozpoczyna się nowy etap w życiu, i nie mówię, że kolorowy.

   Nie zawsze przepadam za fabułą, w której mamy dwa poglądy na tą samą sytuacje, jednakże w tej książce mi to nie przeszkadzało, a raczej pozwoliło lepiej zrozumieć naszych bohaterów. Choć na początku, było to ciut denerwujące, to gdy akcja zaczęła się rozkręcać, zupełnie przesłoniła mi tą niechęć na początku. Najbardziej pokochałam w tej książce, że autorka pisze w sposób życiowy, gdzie nasi bohaterowie w żaden sposób nie są sztuczni, i nie mają tak dobrze w życiu, jak na samym początku może nam się wydawać. Wzloty i upadki, jakie się tu zdarzają, naprawdę zaskakują! Nie raz, i nie dwa zastanawiałam się, jak autorka potrafiła tak konstruktywnie i płynnie wszystkie wątki do siebie dopasować. Jej sposób opisywania, budowania napięcia jest na pewno, na wysokim poziomie.

   Nie doszukałam się tu żadnych minusów, choć szczerze nie raz zastanawiałam się, co ciągnie Kalinę, do takiego mężczyzny jak Nathan? Okazało się, że przecież odpowiedź jest tak oczywista! Ciągnie mnie do typków z "pod ciemnej gwiazdy', którzy tylko przekonująco potrafią grać i udawać. Jednak, gdy w końcu dochodzi co do czego, to nawalają, choć po jakimś czasie zmieniają swoje nastawienie, i pragną zasłużyć na coś więcej, niż mają do tej pory.

    Jest to z pewnością erotyczna i romantyczna opowieść, w której również przeplatają się dramaty i kłamstwa. K.N. Haner oferuje wam książkę pełną wrażeń i niezapomnianych sytuacji, a waszą jedyną myślą po jej zakończeniu, będzie tylko: "Chcę jeszcze, jeszcze!".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz