piątek, 18 maja 2018

Moje Kwietniowe Zdobycze!

 Od razu na pierwszy rzut oka, można zauważyć że to sama fantastyka czy literatura młodzieżowa. Cóż, to moje ulubione gatunki literacki, dlatego będą przeważać w postach 😺

 Oj trochę swoje warzą nie powiem, nie mało. Ale chyba wiele osób, wybiera taki styl zakupowania literatury, niż w sposób elektroniczny, prawda? Kto również jak ja, wybiera właśnie taki styl wchłaniania literatury? 😃 Pewnie nie mało osób.

 Najbardziej wyczekiwana przeze mnie książka z tych oto widocznych na zdjęciu, jest piętrząca się na samym jej szczycie, jedna z książek mojej ulubionej autorki Patricii Briggs - "Zamęt Nocy" z cyklu Mercedes Thompson. Muszę się przyznać ale wcześniejsze 7 tomów, przeczytałam już z 2-3 razy, dokładnie nie pamiętam czy wszystkie, możliwe że ostatni tom wcześniejszy przeczytałam tylko raz 😅  Choć jeszcze tyle książek do przeczytania, to na moje ulubione nie żal wykorzystanego czasu, ani trochę. Macie również taką pozycję, którą czytaliście więcej niż raz? Na bank! A teraz jakie to są książki.

 P.S. Co do cyklu Mercedes Thompson, nie wydaje wam się, że od 4 tomu "Znak kości", jakoś nie ulepszyli znacznie grafiki okładek dalszych tomów? Czy tylko ja to widzę?👍

Zamęt Nocy
Autor:
Patricia Briggs
Seria: Mercedes Thompson - Tom 8
Ilość stron: 418
Data wydania: 4.05.2018
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Opis: Zwyczajna przeszłość zmienia się w grozę...
Nieoczekiwany telefon okazuje sie początkiem kłopotów. W domu Mercy pojawia się ex żona Adama, która potrzebuje pomocy w ucieczce przed swoim nowym chłopakiem. Prośba, wydawałoby się, przyjacielska ma jednak podtekst i jest daleka od dobrych intencji. Christy zrobi wszystko, aby ponownie związać sie z Adamem.
Mercy nie zamierza odejść bez walki. Jednak musi odłożyć swoje kłopoty na bok. Ex chłopak Christy nie jest tylko złym człowiekiem. Pytanie, czy w ogóle jest istotą ludzką. Kiedy ciała zaczynają się piętrzyć, Mercy musi stawić czoło sile zdolnej zburzyć doszczętnie jej świat.


Magia Krwawi
Autor:
Ilona Andrews
Seria: Kate Daniels - Tom 4
Ilość stron: 436
Data wydania: 9.05.2018
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Opis: To nieprawda, że rodziny się nie wybiera.
Atlantę nawiedza śmiertelnie groźna zaraza. To demonstracja siły i władzy urządzana przez starożytną boginię chorób. Nawiasem mówiąc, ciotkę Kate Daniels.
Siedem plag spada i gromi miasto. Jad, Potop, Huragan, Wstrząs, Bestia, Pożoga i najgroźniejszy z nich, Mrok. Bogini ulegają kolejno rządzące Atlantą: Gildia Najemników, Świątynia, Zakon i Gromada. Najwyższy czas, by ktoś wziął sprawy w swoje ręce. Kate, Curran i pies z piekła rodem rzucają się w wir wydarzeń. Będzie naprawdę ostro! 

Kształt Wody
Autor:
Guillermo Del Toro
Ilość stron: 431
Data wydania: 27.02.2018
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Opis: Tajny rządowy Ośrodek Badań Kosmicznych Occam w Baltimore otrzymuje do analizy niezwykły obiekt: ziemnowodną humanoidalną istotę schwytaną w Amazonii. W laboratorium toczy się gra wywiadów i sprzecznych stanowisk: jedni naukowcy chcą stworzenie uśmiercić i zbadać jego organizm, by odkryć tajemnicę odległych podróży kosmicznych, inni natomiast proponują utrzymywać go przy życiu dla dobra postępu technologicznego. W międzyczasie pomiędzy istotą a opiekującą się nim w tajemnicy jedną z woźnych, niemą kobietą, która porozumiewa się ze stworem za pomocą języka migowego, nawiązuje się dziwna i głęboka więź… 
 Pusta Noc

Autor: Paulina Hendel
Seria: Żniwiarz - Tom 1
Ilość stron: 432
Data wydania: 10.02.2017
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Opis: Pierwsza odsłona serii Żniwiarz!
Mówią, że demony, zabobony i czary odeszły już do przeszłości. Czy na pewno?
Na pierwszy rzut oka Magda jest zwykłą dwudziestolatką. Czas wypełnia jej praca w małej księgarni oraz obowiązki domowe. To jednak tylko pozory, gdyż w wolnych chwilach, zamiast spotykać się z rówieśnikami, Magda tropi upiory rodem ze słowiańskich wierzeń. Z krainy umarłych ucieka najpotężniejsza istota, z jaką żniwiarze kiedykolwiek musieli się zmierzyć. Tymczasem między Magdą a Mateuszem, tajemniczym chłopakiem, który niedawno wprowadził się do miasteczka, zawiązuje się nić sympatii. Dziewczyna pokazuje Mateuszowi świat słowiańskich wierzeń, nie mając pojęcia, że już wkrótce ona i jej przyjaciele znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie.
 Czerwone Słońce

Autor: Paulina Hendel
Seria: Żniwiarz - Tom 2
Ilość stron: 431
Data wydania: 27.09.2017
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Opis: Druga odsłona bestsellerowej serii „Żniwiarz”.
Słowiańskie demony nie dają o sobie zapomnieć!
Jeszcze do niedawna Magda była zwykłą dziewczyną, pracującą w małej księgarni, jednak obecnie jej życie wygląda całkiem inaczej niż sobie to zaplanowała.
Po ostatnich perypetiach Magda wraca do życia w innym ciele, zmienia się również jej charakter… Razem z Feliksem chcą odszukać i unicestwić Pierwszego, najbardziej niebezpieczną istotę z jaką przyszło im się mierzyć. Gdy trafiają na Mateusza, który po wydarzeniach z poprzedniego roku wyprowadził się z Wiatrołomu, we troje wyruszają na poszukiwania zaginionego żniwiarza. A na świecie z niewiadomych przyczyn pojawia się coraz więcej nawich.​ 
 Która waszym zdaniem, wybija się najlepiej z tych wszystkich książek jakie zakupiłam w tamtym miesiącu? Ja stawiam, że jak zawsze przebije wszystko twórczość Patrici Briggs. Ale to moje zdanie. A wasze?
Zdjęcia użyte do opisu ze strony: Lubimy Czytać

4 komentarze:

  1. Ha! Jak już wiesz mnie najbardziej ciekawi Kształt Wody (@true_fla z insta z tej strony;)) moje czytanie fantastyki ograniczyło się do Harrego Pottera i Igrzysk Śmierci... Chyba trochę za twardo zaczęłam stąpać po ziemi. Ale jeśli chciałabyś mi polecić coś szczególnie Twoim zdaniem wciągającego, to chętnie się zapoznam :) zapraszam na mojego bloga, ja również będę zaglądać do Ciebie częściej. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, oj to ja uwielbiam ten gatunek :D Jakbym miała polecać, to moją ulubioną serię Patricii Briggs "Mercedes Thompson", ale to z wilkołakami co trzeba lubić :D
      Z mniej takich fantastycznych, to polecam Ci serię "trylogia Czasu" Kerstin Gier, piękna i wciągająca historia, na pewno by Ci przypadła do gustu :D

      Usuń
  2. Super, dziękuję za propozycje! Może uda mi się coś dopaść w bibliotece, bo mój budżet ostatnio mocno cierpi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko coś z biblioteki korzystam wolę pożyczać od znajomych lub sama kupować hehe, ale co prawda to prawda samej nie raz brakuje mi pieniędzy na tyle książek co wychodzi jej 🤩

      Usuń