niedziela, 12 kwietnia 2020

Pakt z diabłem - Meghan March

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu EditioRed

Pakt z diabłem
Autor: Meghan March
Seria: Forge - Tom 1
Ilość stron: 240
Wydawnictwo: Editio Red
Moja ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐★★★/10


   Po pierwszej serii "Mount" jaką miałam okazję przeczytać w tamtym roku, byłam tak oczarowana stylem i wykreowanymi bohaterami, że gdy dowiedziałam się o nowej serii autorki, czekałam na nią jak na szpilkach. I w końcu w Lutym tego roku otrzymałam możliwość przeczytania kolejnej nowej serii "Forge", na którą tak długo czekałam.

   Nasz pierwszy bohater Forge jest nienasycony i zachłanny. Nikt go nie zna tak dobrze jak on sam, na dodatek zawsze musi dostać to czego pragnie, i to bez zająknięcia. Drugim bohaterem jest młoda kobieta India, która dobrze wie jak manipulować mężczyznami, i jak wycisnąć z nich wszystkie pieniądze, jak cytrynę. Łączy ich wspólna pasja, w których oboje są dobrzy, a jest to gra w karty, gdzie jak zawsze mogą zdobyć duże pieniądze. Ona znana jako Królowa Midas, musi jak najszybciej zdobyć dużą ilość pieniędzy, dlatego ryzykuje wszystko co ma, inaczej straci coś o wiele cenniejszego. Natomiast Forge czuje się oczarowany Indią, ale przede wszystkim wyczuwa w jej zachowaniu jakichś głębszy powód, który koniecznie musi poznać, a w szczególności musi utrzeć nosa swojemu wrogowi, który również ma chrapkę na kobietę. Wszystko w jednej chwili się wali, i Królowa Midas musi podjąć najtrudniejszą w życiu decyzję, inaczej będzie za późno.

   Oboje India i Forge są do siebie tacy podobni, ale z jakiegoś dziwnego powodu czują względem siebie obawę, przed tym co ich znajomość może wnieść do ich życia. Seria #Froge zapowiada się zupełnie inaczej, od poprzedniej serii jaką czytałam. Jednakże to wciąż ten sam styl, humor, odważne riposty, przez które nie sposób się nie uśmiechać i życiowe wyzwania. Zaskoczenie, ciągła niewiadoma i erotyczne igraszki - idealnie pasują do tej książki. India ma bardzo trudne zadanie, które musi jak najszybciej zrealizować, inaczej przegra wszystko. Najgorsze w tym wszystkim jest to, iż mężczyzna o nazwisku Forge, nie daje jej możliwości o sobie zapomnieć. Do czego doprowadzi ich znajomość? Czy w życiu Indii, w końcu zagości spokój, czy już zawsze będzie jej towarzyszyć ciągła walka o przetrwanie?

   "Pakt z diabłem" - to burzliwa, pełna zwrotów akcji i nieprzyzwoitych sytuacji historią, która porwie nie jedną kobietę, dla której ważne są pikantne sytuację, i trudne życiowe wybory. Do ostatniej strony nie mogłam się oderwać choć na chwilę od tej książki. Zakończenie, w książkach Meghan March jak zawsze zresztą, pozostawia wiele pytań bez odpowiedzi. Już nie mogę się doczekać kolejnego tomu!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz