czwartek, 19 lipca 2018

Moje Czerwcowe Zdobycze!

 W Czerwcu, jak widzicie zdobyłam na cudownej promocji 4 książki, które zakupiłam w cudownej księgarni Wanda-Hurnex w Krakowie. Jeśli będziecie ciekawi, gdzie to cudowne miejsce się znajduję, z chęcią podam wam adres 😀
 Co do samych książek nie mogę doczekać się, aż zabiorę się za dwa kolejne tomy z serii Córki Zjadaczki Grzechów, bo pierwsza część była wciągająca i coś czuję, że te dwie będą również takie same. Nie przedłużając, wrzucę opis moich perełek, może akurat coś z tego czytaliście?
 
Śpiący Książę
Autor: Melinda Salisbury
Seria: Córka Zjadaczki Grzechów - Tom 2
Ilość stron:  336
Data wydania: 25.05.2016r
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Opis: Od kiedy brat Errin, Lief, zniknął, jej życie stało się nie do zniesienia. Musi troszczyć się sama o chorą matkę oraz uzbierać pieniądze na czynsz, sprzedając nielegalne ziołowe mikstury. Jednak to nic w porównaniu z nadejściem mściwego Śpiącego Księcia, którego Królowa właśnie obudziła z jego zaczarowanego snu. Kiedy ludność z wioski Errin zostaje przesiedlona, w efekcie wojny ze Śpiącym Księciem, Errin zostaje pozostawiona samej sobie, bez dachu nad głową. Jedyną osobą, którą może prosić o pomoc jest Silas - tajemniczy młody człowiek, który kupuje od niej śmiertelne trucizny, nie ujawniając jednak, do czego są mu potrzebne. Silas obiecuje pomoc. Jednak znika w tajemniczych okolicznościach, a Errin musi podjąć wędrówkę przez królestwo będące na skraju wojny i szukać innego sposobu, by uratować siebie i matkę. To, co odkrywa podczas swojej podróży obraca w gruzy całą dotychczasową wiedzę o jej świecie. Z oddechem Śpiącego Księcia na karku Errin musi dokonać bolesnego wyboru, który wpłynie na los całego królestwa.
 
Jej wysokość marionetka
Autor: Melinda Salisbury
Seria: Córki Zjadaczki Grzechów - Tom 3
Ilość stron: 456
Data wydania: 13.09.2017r
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Opis:  Ostateczna bitwa nadchodzi… Poznajcie losy Errin i Twylli, które po raz ostatni zmierzą się ze swoim przeciwnikami. Czy uda im się zwyciężyć?

Trzecia część bestsellerowej serii „Córka zjadaczki grzechów” autorstwa angielskiej pisarki Melindy Salisbury, uznanej i wielokrotnie nagradzanej w Wielkiej Brytanii. To fantastyczna, uzależniająca powieść fantasy, która wciągnie nie jednego czytelnika! 
 
   Wypadek
Autor: Valérie Tong Cuong
Ilość stron: 272
Data wydania: 11.2015r.
Wydawnictwo: Amber
Opis:  Czy trzeba tragedii, żeby prawda ocaliła rodzinę i pomogła wybaczyć?

Szpital. Dwunastoletni Milo leży w śpiączce. Został potrącony przez samochód, gdy pędził na rowerze wiejską drogą. Rodzice Milo, jego babka Jeanne i ciotka Marguerite czekają na wyrok losu. Rozpacz każe szukać winnego, a złe emocje wskazują Marguerite, która jechała z chłopcem, a nie kierowcę samochodu... Dlaczego?

Lęk o życie Milo przykrywa fala wzajemnych wyrzutów i oskarżeń. Krzywd, które wydawały się dawno zapomniane. Bo w tej rodzinie nikt nie jest bez skazy.

Wychodzą na jaw kłamstwa i podłości. Pozorne przebaczenia, dzięki którym rodzina się nie rozpadła. A teraz właśnie się rozpada… Ale przecież jest jeszcze Milo. Oni wszyscy, choć tak wiele mają do siebie żalu, kochają go. Czy to starczy, by odnaleźli w sobie siłę i pokorę przyznania się do winy, a potem przebaczenia? Zawsze pozostaje nadzieja…

„Jak daleko można posunąć się z miłości do rodziny? A z nienawiści? Czy można wybaczyć – także sobie – to, co niewybaczalne?”

 Kiedy pozostaje żal
Autor: Lisa De Jong
Seria: Rain - Tom 3
Ilość stron: 384
Data wydania: 8.02.2017
Wydawnictwo: Filia
 Opis: Miałam zaplanowane całe życie. Idealny chłopak. Świetni przyjaciele. Wszystko układało się dokładnie po mojej myśli.

Było tak aż do pewnej feralnej nocy, z której nic nie mogę sobie przypomnieć. To wszystko moja wina, a teraz zostały mi po nim jedynie wspomnienia.

Tonęłam w wyrzutach sumienia, póki Sam Shea nie wrócił do mojego życia i nie pomógł mi się pozbierać. Powoli otworzył moje serce i zamieszkał w nim, zanim się zorientowałam, co właściwie się dzieje. Wiem, że na niego nie zasługuję.

Próbuję poukładać swoje życie na nowo, ale zaczynają wracać do mnie okruchy wspomnień z tamtej pamiętnej nocy. Kłamstwa i sekrety powoli niszczą wszystko, co dla mnie drogie.

Okazuje się, że być może nie jestem jedyną, która powinna czegoś żałować.

Czytaliście którąś z tych pozycji? Polecacie? Czy może jednak stwierdzicie "Szkoda czasu", hehe 😋 Miłego dzionka, kochani😍

 

2 komentarze:

  1. Ani jednego z tych tytułów wcześniej nie słyszałam, więc niestety raczej się nie wypowiem :O
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? To na pewno weź sobie przeczytaj Córka zjadaczki grzechów, to bardzo dobra seria :)

      Usuń